اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد. اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد. تعریف بازاریابی دیجیتال سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب می‌شود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود. به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند. اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت (+): بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.


دیجیتال مارکتینگ دیجیتال ,بازاریابی ,تعریف ,مارکتینگ ,مورد ,بتوان ,بازاریابی دیجیتال ,دیجیتال مارکتینگ ,محسوب می‌شود ,بتوان تعریف ,قرار می‌گیرند ,تعریف بازاریابی دیجیتالمنبع

تفاوت بازاریابی کلاسیک (آفلاین) با بازاریابی دیجیتال چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خلاصه‌ی اخبار دیجیتال مارکتینگ هفته (۱۳) :

سخن بزرگان

خبر مهم: اتریبیوت‌های جدید گوگل برای وب‌مسترها

اصول و قاعده‌ای برای تولید پادکست وجود ندارد

بازار یابی محتوایی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ آژانس مسافرتی و هواپیمایی اوج ماندگار مجله اینترنتی قرمز | مجله زیبایی، سرگرمی، فرهنگی، هنری، فناوری راستین مجله دیجیتال مارکتینگ خدمات مجالس آریامن مواقع کسب البیتکوین مجاناً camdynxx52bv log نیکی فایل ارزانی آموزش خاص عربی در حرف آخر