دو اتریبیوت جدید لینک‌ها که به وب‌مسترها در شناساندن ماهیت لینک‌ها به جست و جوی گوگل کمک می‌کند و همچنین ارتقا اتریبیوت nofollow:

 

rel="sponsored:

از اتریبیوت اسپانسری جهت تعیین لینک‌های تبلیغاتی، اسپانسری یا سایر لینک‌های حمایتی که در سایت موجود است می‌توان استفاده کرد.

 

rel="ugc":

هنگامی که در محتوای تولید شده در سایت شما به توسط کاربران، لینکی موجود باشد (برای مثال در کامنت‌ها و یا پست‌های انجمن‌ها) برای شناساندن آن می‌توان از اتریبیوت rel=ugc که مخفف User generated content است، استفاده کرد.


دیجیتال مارکتینگ اتریبیوت ,  ,rel ,اسپانسری ,لینک‌های ,می‌توان ,از اتریبیوت ,که در ,در سایت ,rel ugc ,  relمنبع

تفاوت بازاریابی کلاسیک (آفلاین) با بازاریابی دیجیتال چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خلاصه‌ی اخبار دیجیتال مارکتینگ هفته (۱۳) :

سخن بزرگان

خبر مهم: اتریبیوت‌های جدید گوگل برای وب‌مسترها

اصول و قاعده‌ای برای تولید پادکست وجود ندارد

بازار یابی محتوایی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرش کانتر استریک گلوبال آفنیوسیو شبنم اندروید آمفتامین stevieq40p News اخبار صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه مجله تفریحی سرگرمی تیک و پیک روزگار سرد ستایش 3 پدرو رودریگز